keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Päivä 14 (oli eilen)

En sitten eilen muistanut päivittää ollenkaan. Edellinen yö sujui yllättäen ok. Kramppeja ei tullut, johtui ehkä siitä, että ehdin ottaa lääkkeen ennen kuin tilanne pääsi kehittymään liian pitkälle. Silti eilinen oli pahoinvointipäivä. Hyvin yleinen seuraus minulle vähän vaikeammasta yöstä. En jaksanut tehdä paljon mitään koko päivänä. Tein kuitenkin sen kysymyslistan kysyttäväksi lääkäriltä joka soittaa tänään. Tietysti, jos sieltä soittaakin joku ikävämpi lääkäri niin taidan jättää toiseen kertaan kysymykset. Olisi mukava, jos aina tietäisi kuka lääkäri soittaa. Voisi vähän valmistautua.

Leivoin kaurakeksejä eilen. Voi että niistä tuli hyviä. En edes muista milloin olen viimeksi kaurakeksejä leiponu. Ne on kyllä helppoja tehdä. Mulla oli eilen illalla aikaa, kun mies lähti johonkin koulun piknikille. Minullekin tuli kutsu, mutta vointi oli niin huono etten jaksanut lähteä mukaan. Harmi kyllä, jään aina ulkopuolelle kun olo ei anna periksi.

Viime yön taas oli vaikeuksia nukkua oikealla kyljellä, kun se oli vaihteeksi kosketusarka. Tuohon kyllä pitäisi kohta löytyä jo joku syy. Taudinkuvaan kun ei kuulu tuollaiset kivut, ainakaan minun lääkäreiden mukaan. Tiedä sitten miten muilla, jotka tätä sairastaa.

Jännittää kovasti se lääkärin soitto. Tässäpä sen pitäis parin tunnin sisällä soittaa.

2 kommenttia:

  1. Kyllä se maksa kuule kipuilee. Mullan on PBC+AIH=PBCoverlap-tyyppionen. Olisi mukava vaihtaa enemmänkin ajatuksia sairauteen liittyen. Olen 32v.nainen .Luen blogiasi vastaa tänne niin jos sinua kiinnostaa. Vaihdtaan vaikka s.postiosoitteita. Olen vasta saanut diagnoosin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos haluat, voit laittaa minulle s-postia osoitteeseen tea . 38days (at) gmail . com (tietysti ilman välejä yms) Olisi todella mukava vaihtaa ajatuksia sairauteen liittyen.

      Poista