sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Päivä 79 (stressiä, mitäpä sitä muutakaan)

Täällä taas. Purkautumassa. Tapahtuukohan mun elämässä mitään iloista ikinä? Ei näin blogin pohjalta siltä oikeen tunnu. Johtunee siitä, että tänne puran sen pahan olon mitä en saa muualle purettua.

Aloitin ravintovalmennusyhmässä. Se on ollut hyvä kokemus tähän asti. Olen saanut paljon vinkkejä, ohjaaja on mukava ja vertaistukeakin on. Silti välillä tuntuu, että oli virhe mennä siihen mukaan juuri nyt häiden alla. Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle, Ei ole aikaa tehdä mitään ja jokin asia aina unohtuu. Töissäkin mun työnkuvaa laajennettiin, niin pikkuisen tuntuu että tunnit loppuu kesken päivässä. Mutta kyllä minä selviän. Selviän kun on pakko. Niin minut on kasvatettu. Vaan kyllä Mies on joutunut kuuntelemaan mun kiukuttelua paljon enemmän kuin ennen. Mutta on hänkin vihdoin tajunnut mitä kaikkea teen.

Ravintovalmennus. Oon aina halunnut sellaiseen ja kun nyt avautui mahdollisuus kohtuulliseen hintaan, päätin kokeilla. Onhan sitä jo kaikkea muutakin kokeiltu. Eli tarkoitus olisi noudattaa ohjaajan tekemää ruokavaliota ja sen avulla pudottaa painoa. Ihan ok on lähtenyt sujumaan, mutta ruoka määrät on ihan hirveitä. Ruoka on puhdasta ja ravintorikasta, joten sitä voi myös syödä enemmän. Ongelmaksi mulle on muodostunut proteiini. Koska en syö lihaa enkä kauheasti maitotuotteita, sen saanti on järjettömän vaikeaa. Olen jopa alkanut tuntemaan pientä kammoa ruokailua kohtaan, koska tiedän olevani sen jälkeen niin täynnä että vatsa on ihan pinkeä.
Huomioon pitää ottaa myös aih. Sen kanssa ei saa tehdä mitään nopeita muutoksia. Siksi olen lähteny liikkeelle pikku hiljaa. Totuttelen vähän kerrallaan uuteen ruokavalioon. Kasviksia olen jo saanut itselleni lisättyä. Kun se proteiini vielä, niin kaikki olisi hyvin.

Häiden järjestely sujuu. Mitä lähempänä päivä on, sitä ahdistuneempi olen. Tuntuu, etten ehdi tehdä mitään ja saan pieniä hermoromahduksia päivittäin. Voi, että odotan sitä aikaa kun ne ovat ohi. Minä en todellakaan ole mikään juhlien järjestäjä, se on nyt huomattu. Mutta toivottavasti näitä bileitä ei tarvikaan toiste järjestää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti